امروز جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت است

ماهواره نور

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت است و آمریکا و بزرگتر از آن هم، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شب شبکه دو سیما با بیان اینکه اظهارات مقامات آمریکایی مصرف داخلی دارد افزود: به ملت ایران قول می‌دهیم فناوری فضایی را به پیش ببریم و روز به روز قوی‌تر شویم به طوری که کشور بیمه شود و هیچ کس جرات نگاه چپ به ایران نداشته باشد.
وی گفت: دفاع با نیرو‌های مسلح است و همه ما پای کار هستیم، بنابراین مردم نگران هیچ چیزی نباشند و با خیال راحت به کار اقتصاد بپردازند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روزی که پایگاه امریکائی عین الاسد در عراق را می‌زدیم فکر می‌کردیم آمریکا پاسخ می‌دهد و آماده شده بودیم ۴۰۰ نقطه آن‌ها را در هم بکوبیم، زیرا زدن عین الاسد عملیاتی نبود و فقط چند موشک زدیم، اما آمریکایی‌ها جرات نکردند کاری انجام دهند.
سردار حاجی زاده گفت: آمریکا ظاهری دارد و حرف‌هایی می‌زند، اما باطن آن را ما می‌شناسیم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی درباره پرتاب ماهواره نور به فضا افزود: این موفقیت، لطف الهی است و قدردان شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها و سازمان هوافضای صنایع دفاع هستیم و یاد شهید تهرانی مقدم و یاران ایشان را گرامی می‌داریم.

.
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹